det snööööööööööar

jag ville vänta tills snön föll igen, och det gör det nu. det är så mysigt! listan på anledningarna till att jag inte har bloggat kan bli lång, men jag har inte orkat. men nu blir det skärpning !!!!

höstlovet blev väldigt uppskattat. den avslutande helgen bjöd på två kvällar hos farmor, både fredag och sent lördag. lördag tidigkväll blev det bio med B, vi såg MJ's konsertfilm, så jälva underbar.

skolan går just nu ganska bra, har lyckats godkänna mig i varje ämne, vilket är ett väldigt stort plus.

planer på att följa med Amanda & hennes familj ill thailand är också nästan spikade. måste bara prata en massa med mami osv.

mer om nästa år att B tar studenten i juni, firar nog midsommar i kolsvik/på yxlan, en vecka på cypern ayai napa och några dagar i trelleborg. det är bara det som måste och ska hända sommaren 2010.

denna kväll bjuder på en dusch, en sovstund (?), skruva ihop min nya garderob och sen är det bara att bänka sig framför Greys. fast.. jag har faktiskt inte sett förra avsnittet. så måste klämma in de också, äsch. det löser sig !

nu kallar duschen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0