vecka 47

för er som känner mig vet kanske att jag har datorkunskap på måndagmorgonar, och jag vill sovaaaaaaaaaaaa nu. B tog en extra sovmorgon då han kom på en variant när han visste att en av hans lektioner är inställda, så orättvisst.

men tågresan gick suveränt, mötta upp Linnea och fick sällskap hela vägen till skolan. nu sitter vi och ska göra någon power point - presentation, jag har ingen aning om vad jag ska göra en presentation, gaaah!

kan väl berätta vad som händer denna vecka, 47.

måndag
skola 10.00 - 15.40
plugga på talet
paradise hotel-tittande (repris)
åka till högdalen & hem till B

tisdag
skola 08.10 - 13.20
inga planer

onsdag
skola 08.00 - 15.25
greys anatomy
inga planer

torsdag
skola 08.00 - 14.00
träffa amanda
se twilight + new moon
komma hem vid 01.45

fredag
skola 08.30 - 14.20
gratta Sofie <3
inga planer för kvällen, än

lördag
21 nov = farmor fyller år
spendera dagen+ kvällen hos farmor !?

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: JAG MED :'( <3

2009-11-16 @ 16:43:05
URL: http://sofiemsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0