onsdag

Jag och mami har precis kommit hem efter ha skjutsat hem B. jag och han har haft myskväll, vi kollade på tre Greys anatomy-avsnitt på två timmar, jag är extremt impad. fråga mig inte hur vi lyckades..

dagen startade med att sju av klassen hade varit förbereda inför tal-pratet idag, så då gick det galant för alla. efter det blev det dans, och modernt stod på schemat. lunchen bestod av strömavbrott och långtråkiga minuter, få vi har lunchrast i 1 tim och 40 min, väldigt segt. idrott och engelska stod sen på schemat. efter det tog jag linnea och pernilla i varsin hand och åkte in till stan, sprang in på topshop och köpte leopardbjörnf*ttan på bilden nedan, pussade sedan på gullungarna och gick sedan in på åhlens och köpte en ny lip balm, denna gång blev det Rosebud's orginal, mums för my lips.



imorgon blir det upp tidigttidigt, då det står spanska på schemat. jag dör, tre dagar irad börjar jag klockan åtta, kan det bli bättre ? finns inte en enda dag jag börjar efter 09.00, senaste dagen jag börjar är måndag är då jag börjar 08.55, annars är det tisdag 08.10, onsdag 08.00, torsdag 08.00, fredag 08.30

sen imorgon direkt efter skolan åker jag till amanda.

ska sova nu, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0