lista

För ett år sedan:
Hur gammal - 15
Vilken klass gick du i? - nian
Vad hade du för hårfärg? -blonett
Hur lång var du? - 165 cm
Vem var du kär i? - sebastian helge<3
Hade du någon pojk/flickvän? - si
Vad brukade du göra på fritiden? - Dansa, umgås med B & vänner
Vilka umgicks du med? - samma minus mina nuvarande klass
Hur såg du ut? yngre, nemen samma
Var allt bättre då? - Nix, men det var bra då.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej
Har du förändrats? extremt


saknar er...

Har du..

Kysst någon? - Ja
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - massor
Slagit ner någon? - nope
Ljugit för en bra vän? - nix
Svikit någon?- Ja...
Fuskat på prov/läxförhör?- nje
Blivit kallad Bögjävel- ne
Kallat någon Bögjävel? - Nej
Druckit alkohol? -yes

Vem:

Skrev du senast till på msn? - AF
Kramade du senast? - mami
Sov du hos senast? - B
Kan du lita på till 100%? - Mamma & B
Är den finaste personen som finns?- alla vänner + B
Vill du vara med just nu? - älsklingen
Ringde dig senast? - B
skicka ett sms till dig senast? - Linda
Skickade du ett sms till senast? B

Vad:

Drack du senast? vatten
Köpte du senast? candy
Gjorde du igår? firade farmor och bowlade
Ska du göra imorgon? gå till skolan & träffa en vän
Vill du göra just nu? ha lov
Åt du senast? En skål yoghurt
Är närmast dig som är rosa? en ram, med en bild på mig och Mina i

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - yes
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - inte än (:

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja, tyvärr..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - nej, frågar alltid och får oftast lov.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja förut..
Jag har en hemlighet som ingen vet - nje
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov - nej ?

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Yes
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - typ
Jag kan inte svälja piller - Jo, med vatten
Jag har tagit mediciner mot depression - nope
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nix
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - neje
Jag har vaknat gråtande - yes
jag har somnat gråtande - många gånger 

DÖDEN

Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - Nja, han var redan död
Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte vad jag vet.
Någon nära till mig har begått självmord - nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0