lång helg

det är söndag och det är lika med segdagen nr. 1, har inte bloggat pga ingen ork.

torsdag; var jag iaf i skolan och direkt efter skolan mötte jag upp Amanda för att sen åka hem till henne och kolla på bilder från när hon var i thailand, gaaash vad jag längtar!!

vi åkte hem till hennes mormor och morfar för att äta middag där och sedan begav det sig för att åka till heron. mötte upp Jenny, ria, ella och jennys kusin + hennes kompis. filmen var bra, men jag blev lite besviken..

fredag; mami kom och hämtade mig, blev endast fyra timmars sömn innan jag var tvungen att gå upp och gå till skolan. baletten var jag med på innan jag krocknade, var med en liten stund på jazzen innan jag satte mig. höll ögonen uppe innan jag satte mig på tbanan och åkte hem till B och slocknade direkt. B väckte mig vid kvart i 4 och ville vara med mig, så himla söt. kvällen spenderades där, med idol och massa mys.

lördagen startade med att gå upp vid 10.00 och åta frukost med älsklingen, åkte sedan hem och hoppade in i duschen. kollade på paradise hotell -repriserna och sen gick jag över till farmor. firade henne som fyllde 59 år, massa kända ansikten och släkt från gbg hade kommit upp till kära sthlm för att fira min älskade farmor<3. B kom dit vid 18.00, fick mat och var min pusskompis. amanda + grabbarna smsade både mig och B om bowling, så det bestämdes och vi begav oss till st eriksplan för att bowla med dom. efter bowlingen pkte vi förbi donken och åt lite. sprang in till farmor och var sociala där, myste lite med gudbarnet som hade vaknat och vägrad somna om, busungen satt i mitt knä och myste. partyt höll på avslutas så då tog jag B i handen och traskade hem.

vaknade upp av att B låg och höll för öronen = söndag och kyrkklockorna nedanför mitt fönster ringer vid 10.00, så vi gick upp och åt frukost samtidigt som vi kollade på batman, tror det var andra filmen. följde med älsklingen till bussen och pussade massor på honom. när jag kom hem läste jag igenom lite plugg och sedan somnade jag till SATC-filmen, vilken skam... mami väckte sedan mig och pratade lite. papi, manda och alexz kom hem efter att ha varit i sorunda och manda spelade match. blev pizza till middag och sedan bänkade jag mig framför tvn. såg första avsnittet av 16 and pregnant, det var hur sorgligt som helst, började grina.. usch och fyyyyyyyyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0