fredagsmyyyyyyys

hejhoppsan, jag sitter hos kusinerna och kollar på idol. guddottern ligger redan och sover, som en stock. men Estrid springer runt och leker och ger mig lite lappar, som är bussbiljetter etc.

gårdagen bestod ju av att spendera skoldagen i tensta, ja inga ord behövs nämnas om T-vistelsen.. men dagen fortsatte med att jag åkte till B, somnade och var sedan "barnvakt" till Isabella. paps hämtade upp oss och hämtade hela familjen runt om i sthlm, manda hos alexz och mami från jobbet. ja hela familjen blev hemskjutsadet, riktigt mysigt.

somnade ganska omgående då jag och B la oss i sängen, han var ledig idag (fredag) så han somnade med ett leende på läpparna, medan jag verkligen led av att han skulle ligga kvar i min underbara säng. men jag klarade mig imorse, jag gick upp utan honom. baletten gick suveränt och det gjorde också jazzen. matten och engelskan gick också ganska bra. åkte sedan till papi's jobb och väntade in pojkvännen, blev en snabbfika innan jag åkte till jarlaplan och B skulle till sjöstad och hämta Bella och Luvan.

väl på jarlaplan sprang jag bort till dagiset lärkan med Linda för att hämta småkusinerna Estrid och Mina.




kom hem hit och då började linda att laga mat, lax med couscous (stavning?)

just nu sitter vi och kollar på Idol, som jag nämde tidigare, men jag ska faktiskt åka mot farsta snart. se de 10 sista minuterna av B's träning för att sen åka hem till honom. vet inte om kvällen spenderas där, eller om vi åker hem till mig istället. ja det återstår att se, kyssaaaaaaaaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0