måndag

nu har jag precis ätit upp lite yoghurt och ska strax kila in till badrummet och borsta tänder, håret och sminka mig. sen är jag ready 2 go, även fast jag måste upp till mitt rum också, och hämta ett par tights till baletten är sjukt otaggad på att stå vid balettstången, har ont i ryggen, är trött och jag vet att magen kommer vara full, eller vara hungrig (beror på vad det blir för mat i skolan idag).. jaja, får leva med det.

annars idag ska jag bara ta det lugnt, om jag inte hittar på lite hyss efter skolan, ja det kanske det blir då jag tror någon kommer smsa under dagen, eller så åker jag bara hem och myser med matteboken helaa kvällen.

ha en trevlig dag, för det ska jag ha.


jag och lillsis, kärlek till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0