matteplugg

sitter hos B och har pluggat som en liten idiot. jag kan det nästan, eller jag tror jag kan det.. måste ju hoppas på det bästa!

efter mitt senaste inlägg sprang jag upp i duschen för att tvätta håret, ringde B direkt efter och bad honom åka till mig då jag stod i bara handuk när han skrev att han hade slutat.

vi tog bussen från skarpnäck och åkte till högdalen, sprang in till ica för att köpa godis och sen gick vi hem till B. blev serverad en mini buffé, mumsigt var det.

efter det sattes det igång med pluggandet, jag med matte och B med fysik.

nu ska jag springa och kissa då jag håller på och kissar på mig och sen ska jag plugga det sista innan iaf jag kryper ner i sängen för att få en rejäl skönhetsömn.

morgondagen spenderas i skolan tills 14.20 och sen bär det av till dagiset lärkan för att hämta Estrid och Mina och sedan hem till de. mysigt att ha lite ensamtid med de, melike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0