myskväll

B vann sin match, men manda förlorade. me de är båda grymt duktiga på deras sporter.

strax innan jag sprang ner till liljeholmshallen för att kolla på när manda spelade sin match, blev det en tur igenom liljeholmstorget. jag fick med mig en svart stickad kofta och en underbar ljusrosa sjal, båda från gina tricot. ja sedan kollade jag ju på mandas match, efter det gick jag upp till liljeholmstorget och tog tbanan till hornstull och gick hem till amanda medan hon gjorde iordning sig så pratade vi en massa. efter det åkte vi till café 60 och drack chai latte. tog henne sällis till st. eriksplan för att slänga mig av bussen och springa ner till tbanan och åka hemåt.

gick över till farmor och hälsade på Bettan, farmors väninna som är på besök och pratade med dom. gick sedan hem och åt middag. B kom över och vi la oss i min säng och kollade på singin bee celeb och hål i väggen innan han drog ner till piloten för lite äventyr. jag mötte upp honom 30 min senare och gick till konsum för att köpa godsaker. började kolla på någon film på trean, innan vi bytte till canal +, då iron men precis hade börjat. nu ska vi nog alldeles strax gå och lägga oss. eller om vi inte kollar lite på hitta nemo, som jag vill se! ja.. jag ska försöka övertala honom, önska mig lycka till.


vilka minnen jag har efter min älskade grundskola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0