reklam

sitter och pluggar, nyduschad med ny lackade naglar, de är fint röda nu.

jag skriver på ett tal jag ska hålla imorn, vi får se hur det kommer gå. jag är inte ett dugg nervös, men om man är förberedd med massa information och argument så kommer det bli ännu bättre, även fast jag har lyckas ganska bra med mina improvisationer när det gäller att stå inför klassen och prata, jag gillar det på något sätt.

sprang förbi farmor som hade estrid och mina tidigare ikväll och åt lite té å macka med dom, hur mysigt som helst, jag älskar de underbara barnen.

vill också göra lite reklam för min skola, det är öppethus den 2 dec. och självklart eftersom jag och min klass är så duktiga så kommer vi stå för underhållen för sista timmen. vi ska visa upp balett, moderna och jazzen, ni är välkomna dit. ni får gärna säga till innan så att jag kan förbereda mig. men som sagt, 2 dec vid 18.45 på S:t Eriks gymnasium, nere i danssalarna. skolan ligger på kungsholmen/fridhemsplan.

nu ska jag försöka vara en duktig elev och förbereda mig extremt mycket. dessutom drar jag nog och gymar efter skolan, det är ett aerobics'pass som verkar ganska lockande. efter det blir det lite Samhällskunskaps pluggande och sen blir det att titta på greys anatomy. lägga mig tidigt ska jag också göra imornkväll, då det är twiligt+new moon-kväll/natt på heron med ett gäng kompisar på slutet av torsdagen den 19onde. lär vara helt död på fredagmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0