snart läggdax

såååådärja, jag hann med det jag skulle göra denna kväll. somnade när det blev tråkigt på tvn efter jag hade tittat på förra veckans avsnitt, mami väckte sedan mig för att GA hade börjat och sen dess har jag också hjälpt till i mitt kära rum.

imorgon bär det av till tensta för att ha någon UP-grej med skolan. på kvällen kanske det blir att träffa B, jag ska kolla med honom. lovade honom att vi iaf skulle ses en gång till innan helgen. så får hoppas att han vill träffa lilla mig, håll en tumme.

saknar dessutom mitt bruna hår, uschusch. jag har massa perioder då jag saknar och inte saknar. får också flashbacks när jag ser denna bild, bara jag blundar just nu känner jag Mina's panna mot min näsa. saknar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0