onsdagen den 14 oktober

jag är helt galet kär.. i en underbar låt ! Såklart så delar den låten och hans musik mitt hjärta med älsklingen, vännerna och min passion - dansen.

jag har varit så dålig på att blogga nu under gymn. men det kan vara för att det är så hilma mycket. nu, då och jämt, eller det är vad det känns som att det kommer vara. och tyvärr har den fruktade tiden i gymnasiet bara börjat, gaaah. jag vill inte. jag saknar när det got mig 8 min att gå till SFS, som förövrigt har 10 års jubileum detta år, så det firades faktiskt förra lördagen. jag hade lovat Basse's föräldrar och vara med Isabella  just i lördags, och vi hade bestämt vad vi skulle göra. så inget gick att boka av, men jag stack iaf in huvudet en stund när det firades, vilket var roligt att se alla kända ansikten, gaah, jag saaaaaaaaaaaaaaknar det. även fast jag har det utmärkt på S:t eriks gymnasium's danslinje, utan dans är jag ju ingeting. bara jag hör lite musik börjar jag röra på mig, mina nära och kära brukar skämmas lite.. men det struntar jag i!

Jag och Amanda har även pratat om att boka resa till solen sommarn 2010, redan hah. men ska man vara ute i god tid, så passar det utmärkt nu. jag längtar som fan! Även fast julen och allt det där mysiga, lockar extremt mycket med. tänk dig ha ett par skridskor på dig, din hand hålls av pojkvännen som är uppvuxen på skridskor, han behandlar dig som en liten isprinsessa och försöker släppa taget om din hand, men då när han släppar är du som bambi på hal is, gaah. det är det jag ser mig framför när jag tänker på vinter och snö.

Imorgon är det min och B's 13 månadersdag, tyvärr ska inte direkt "firas", då han är trött på alla dessa månadsfirande, vilket sårar mig djupt (ironi..). men jag ska iaf sova där.

nu ska jag lägga mig i världens skönaste soffa och sova en stund. jag är helt slut, så det får bli så. sedan efter det ska jag plugga lite svenska, engelska och samhällskunskap ! vi hörs later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0