regning måndag

sitter här alldeles klar, har bara ytterkläderna kvar att sätta på mig sedan är jag ready 2 go ! men eftersom jag har en kvart att fördriva så tänkte jag kanske göra té och ta med mig, ja det var et bra tag sen jag hade det med mig på morgonen. och nu när det är kallt och jag fryser massor så blir ett varmt té extra värme, och det gillar vi starkt.

gårdagen bestod av att jag vaknade upp hos B, åt frukost och pussade på isabella innan älsklingen skjutsade hem mig för att sen su skulle han vidare till farsta ishockeyhall för att gå på ett domarmöte. så det blev att pussas med honom innan jag hoppad ur bilen och sprang till porten och upp till lägenheten.

när jag kom hem slog jag upp läxböckerna och började göra det som måste göras till provet och det som står på för vecka 42 (förra veckan). pluggade massor tills klockan blev halv fem och jag slocknade med böckerna i handen, liggandes i soffan. pappa väckte mig ett antal gånger tills han skrek på mig och sa att det var mat vid kvart över sju. resten av kvällen fortsattes med lite plugg och sen stod det tv på schemat kl 20.00. somnade strax efter tolv.

nu är det bara 5 dagar kvar tills det efterlängtade lovet och jag längtar massor, även fast det hade suttit fint och åka med * & * till amsterdam, men ett lov här i sthlm och sverige gör inte ont. nu ska jag kila och göra té och ringa B. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0