spanskaprov och temadag

nu sitter jag här, ska strax gå. näst sista dagen i skolan på 10 dagar, det känns otroligt skönt. något jag verkligen har behövt!

först ut på schemat är ett spanskaprov, jag är inte speciellt stolt över gårdagens pluggandet.. men vi får se. bara jg får godkänt så är jag faktiskt nöjd, iaf detta prov.

sitter och planerar lovet varje ledig minut, och jag längtar såååå!

höstlovs-planer än så länge:
filmkväll med Pernilla
restaurangbesök med älskling
fika massor på café60
bio, fika och träffa min soulmate - Amanda Ytterskog!
catch up talk med AF
ha myskvällar med B
se This is it, MJ's movie.
se the ugly truth med Amanda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)!



gud vad söt header!

2009-11-01 @ 22:33:23
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0