dea är en listlover, som ni vet !

Vad åt du till frukost? yoghurt med special K
Vad är ditt andranamn? Linn Modesty
Har du pojkvän/flickvän? klart jag har!
Var är du född? på Nacka BB
Vad ville du bli när du var liten? flygvärdinna

Äger du en cykel? ne, papi har sålt den.
Hur många tatueringar har du? ingen än
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min klass
Hur löd det senaste sms:et du fick? "haha vet men ville ju säga det :p<3"
Vilken ögonfärg har du? bärnstensbruna

Hur stor är din säng? 120 cm, perfekt för mig&B
Har du stationär eller bärbar dator? jag har två bärbara
Vad sover du i? sköna trosor
Tycker du om kaffe? ysch..
Tycker du om att mysa? mitt andranamn är mysdea

Känner du någon med samma födelsedag som din? min älskade Amanda
Vilken var den senaste boken du läste? läser just nu "om jag kunde drömma"
Är du kär? efter 1 år är jag fortfarande lika kär, nyförälskelse !
Vad längtar du till/efter? lov, att få spendera tid med B, jul, 30 mars & sum 2010
Sparare eller slösare? det sistnämnda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0