du är allt och lite till

lovade pojken min att skriva några rader om honom, så då får han väl det. för det är han faktiskt värd.

Sebastian Helge, nu har vi varit ett i 372 dagar, och det kan jag nog inte riktigt förstå. jag får ibland tårar när jag tänker på hur jävla (ursäkta ordvalet) bra jag har det. helt seriöst.. ? även fast vi haft motgångar så har jag ändå varit kvar vid din sida, dessutom har jag knappt orkat med allt. vilket jag idag är stolt över, alltså att jag orkade vänta tills du hjälpt mig med en hand, ditt hjärta, dina kloka ord, eller bara din famn, dina läppar eller närhet. jag älskar DIG, S J M H. du är mitt absoluta allt, glöm aldrig det !



första bilden på oss tillsammans och våran första pussbild. - dec 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0