friday night

dåligt uppdatering, men jag har mina anledningar. jag har faktiskt knappt hunnit plugga. gårkvällen blev lyckad med en fika med storis med massa prat. sen blev det så att vi båba ville ha lite sömn, så vi åkte hem. jag pratade med B påväg hem och fick höra en del roligt.

idag har dagen varit allt i från att ha visat massa kärlek till ilska, hah ilskan kanske inte var så seriös.. även fast jag tyckte det var viktigt. de som märkte av det har bra sätt en liten del av mitt temprament.

mötte upp B utanför hans skola och åkte hem till farmor. åt pannkakor och myste med kusinerna, skyndade oss hem, jag duschade och fixade mig innan vi åkte hem hit, alltså till B.

nu ska vi strax åka, puss och ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0