händiga Dea

ja jag vet, bloggningen har inte gått så bra. men har massor att skylla på. jord-fästning ("begravning"), dataprov, älskling, amanda, fam fräs, farmor, fam backteman etc. ja listan kan bli ännu längre.

dessutom har jag en sån ångest, jag måste ta tag i att börja jobba och sen att jag inte har gymat, på jag vet inte hur många veckor.. uschusch. dea ska skärpa sig.

- som sagt, i söndags begav sig fam fräs hem och då var det bara att sätta igång och plugga.
- måndagsmorgon blev att rusa iväg till skolan i sovfrillan. men det gick bravisimo. jordfästning och sedan tillbaka till skolan. efter skolan blev det att åka och möta kusinerna + deras föräldrar och dra med de till skarpnäck. för middagsätning. efter middagen sprang jag ner till tbanan för att bli upphämtad på gullmars av papi och sen åka iväg och kolla på en lägenhet på södermalm. nu har vi verkligen tröttnat på skarpnäck. åkte sedan till högdalen och somnade i B's säng, som allra lyckligast.

- imorse bar det iväg till skolan. först på schemat stod det modern dans, så otroligt skönt. efter det rullade dagen på tills jag slutade och då mötte jag upp amanda. vi åkte till sveavägen 60 för att ta en obligatorisk chai latte samtidigt som båda våra munnar gick i ett.

- 2morrow, onsdag, så är det skolfotot vid halv nio. black and white-tema, det ska bli kul och kolla hur det blir, spännande. efter jag slutat ska jag träffa alice och sen ska jag träffa storfiiiiisen i stan för lite catch-up prat, det behövs.

- torsdag är lixom lillfredag denna vecka. ja alla kommunala skolor i sthlm har ju studiedag på fredag, så då blir torsdagen som fredagen brukar vara.. såklart ? kvällen ska iaf spenderas med Amanda, tror jag.

- fredagen finns det olika alternativ för mig. ES09D ska fira den enda grabben i våran halv normala klass tror jag, någon i B's grets skulle vara ensam hemma under helgen och dessutom my soulmate också. så vi får se hur lilla dea väljer.

men det var allt för mig denna sena tisdag. godnatt

Kommentarer
Postat av: linda

plugga på, jag har massor av kompisar till E o M som vill dansa framöver, bra kosing!! kram

2009-09-25 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0