idol

nu har idol precis börjat, och jag sitter med only panties på mig fast med ett täcke omringad runt mig. väntar på att B ska höra av sig och berätta att han står 4 våningar ner och behöver att jag ska springa ner och öppna porten åt  honom. dock ska han inte få pussa på mig, iaf inte på munnen, då jag har blivit sjukling. papí nämnde tydligen till manda jag skulle vara hemma imorgon, vilket jag verkligen inte vill. jag vill inte missa jazzen, jag vill inte missa, jag vill inte missa JAZZEN. det är ju den jag ser fram emot hela veckan, torsdagar och fredagar blir som diamanter när jag har jazzen ligger på schemat.

men nu ska jag klä på mig och springa ner och hämta älsklingen, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0