party fredag

okej, jag vet att jag är kass på att uppdatera och med att underhålla bloggen. men det är en sådan period, tyvärr. till och med min egna mami klagar på att jag måste uppdatera, lika så gör både AF och älskling, fy skäms på mig..

men idag då, finally fridag ! igen.. vecka går så troligt snabbt, jag förstår inte. om det hade varit som vanligt så hade vi haft den danslektionen jag längtat efer som tuuusan idag, men eftersom lärarna är i NY så blir det inte av med det. bara en härlgg balettlektion.

ikväll ska jag, B & några hem till D och busa med ett gäng där. festa gärnet och se den riktiga sidan av ett par tjejor, haha.

ooups, måste springaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0