Prinsessan Dea

sitter här, men mjukiskläderna på. ska som sagt ut till hellas för att gå/springa/jogga en stäcka på 5 km, jag tror jag tuppar av. jag är verkligen inte i form för något springande iaf. tur att jag går i en "slapp"klass som övertalade alla att gå i en stor grupp och bara prata. eller jag kanske ska speeda upp tempot, men det blir iaf inget springade eller joggande. efter det hoppar jag på bussen och åkte hem, för att fixa mig och sedan dra mig in till stan för lite kvalitetstid med Alice, det behöver vi (jag älskar skvaller&uppdateringar i andras liv!!).

senast jag uppdaterade bloggen var i gårkväll och det var helt underbart. hur kan jag förtjäna en sådan underbar, snygg, söt, fin och bra pojkvän ? jag kan inte förstå det .. ? jag tog en pastarätt och B åt en grillmix med tsatziki (stavning?), underbart gott var det iaf! kommer dessutom aldrig glömma denna kväll på Stekpannan, då det satt en kille några meter ifrån oss, som garvade hela tiden, LÄSPADE och var inte speciellt smal. jag höll på att skratta ihjäl mig där ett tag, men vad gjorde det ? hellre en sådan kille än en äckelgubbe.

vid kvart i nio gick vi bort till medborgarplatsen och hoppade på skarpnäckstbanan, B lämnade sin fotbollsväska här igårmorse, så han var tvungen att hämta den och sen så lekte han lite gentleman och följde med mig till dörren för att pussa på mig, så himla gulligt. jag är DÖÖkär !

men nu ska jag göra mig iordning, för att sen väcka mami och hoppa in i bilen för att få lite lyx - skjuts bort till hellas, gaah vilket perfekt liv jag lever !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad tjock gys ser ut :D

2009-09-16 @ 14:13:34
Postat av: Basse

Hahaha ja han ser lite smårund ut :P

och naw baby (A) du är bäst ju!<3<3

2009-09-16 @ 17:29:28
Postat av: ddea

HAHAHA, JA DET GÖR HAN :p

2009-09-17 @ 20:14:14
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0