Slipping Through My Fingers

KLÄDER
Skor:
enkla svarta tygskor från HM
Sneakers: samma som ovan
Jeans: de båda gina tricot-jeansen
T-shirt: heltvit från HM
Underkläder: den vita spetsBHn och ett par hotpants

ACCESSOARER
Väska: just nu använder jag farmors pradaväska
Plånbok: en från accent, som jag verkligen gillar
Solglasögon: använder typ inga. men annars ett par från LA
Klocka: yes, min triwa

BADRUM
Tandkräm: Colgate!
Tvål: palmolive
Parfym: barbie
Medicin: regelbunden - tjejpiller!
Vitamin: ja, när mami ger mig..
Huvudvärkstablett: Alendrin

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Bonaqua persika
Vin: nope
Bröd: Äntligen och skogaholmslimpa
Glass: BJ's Strawberry Cheescake

HEMMA
Säng: 120 cm !
Lakan: rosa vitt rutigt
Espressomaskin: no
Kylskåp: ointressant

ÖVRIGT
Frisörsalong:
rinse, stureplan
Bank: Swedbank
Mobiltelefon: sony ericssons's C902
Färdmedel: tunnelbana och buss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0