småsjuk

Godmorgon på mina små nissar, troligen är det inte så många som är lika "datanördar" som jag är, som alltså har lite abstines och uppdatera på morgonen. men jag vill somsagt förbättra på mig på att publicera inlägg, som jag som bloggare är tvungen. ska man ha en aktiv, bra & "stor"blogg så gäller det att uppdatera, lägga in bilder etc.

smörigt va ? haha jag kände själv att det blev lite struntprat, men vad gör det ? jag förlorar ju inget på det !

idag mår jag bättre, ska försöka pallra mig till skolan. tyvärr är det balett& jazz ni på morgonen, och jag tror att jag kommer bli tvungen att sitta ner på båda, då Stina och Kicki inte gillar när man är med om man sjukling. v"var hellre aktiv bakom än passiv på golvet" - sa kicki till mig när jag sökte in. ja då hade jag 41 graders feber och mådde verkligen inte bra. men jag kom ju in ? så visst kan jag prestera !!

nu blir det frukostdags, ska bli väldigt gott. juste, jag har också börjat hoppa i ett kokhett-badvatten innan jag somnar för att vara varm i hela kroppen innan, sjukt skönt. ett litet tips dära.

hörs laaaaaaaaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0