sunday

Idag är det söndag och det är faktiskt den dagen jag helst sitter och går igenom veckans läxor, kolla om någon nisse vill träffa mig eller ifall linda behöver hjälp med barnen. ja allt möjligt.

fredagkvällen blev lyckad, iaf för mig. dock så hände det massa grejer. men det tar vi inte här i denna blogg. mami & papi kom och vi hoppade in i bilen. först skjutsade vi hem Jonas, sen skjutsade vi Paulina till gullmars och sen åkte vi via donken och sen hem. B var lite rund om fötterna så man fick sig ett gott skratt i bilen.

lördagmorgon gick vi upp vid halv elva, åt lite frukost och sen begav vi oss hem till B. blev att kolla på film, men filmen vi kollade på hade jag sätt. så jag försökte vila lite medan B kollade på filmen, men det gick åt helvete. vid kvart i tre hoppade vi i fam Helge's bil och åkte till heron. stressade lite för att gå in på Ice age 3 3D, sjukt roligt film.

efter det blev jag skjutsad till högdalen för att kunna åka hem.

väl hemma blev det at krypa ner i sängen och mysa lite under täcket då jag var väldigt frusen. men när maten var färdig var det bara att kliva upp och sätta på mig kläder för att sen kunna åka in till stan och fika med Amanda.

fika som sagt, vi satt självklart på café 60 och njöt av chai latten och pratade om vad som hände på fredagen, både för henne och mig. åkte sedan hem och hoppade i säng vid 01.20

Nu har jag precis ätit frukost och ska borsta tänderna, sminka mig och sen ta med mig mami till farsta för att fixa lite grejer.

sen ska vi hem och då ska jag sätta mig ner med ett fotbad och samtidigt fixa med veckan. då ska ni också få se hur min vecka kommer se ut. puss

ps. idag fyller Sofia Sanchez 18 år, grattis grattis till dig. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0