15 september, 1 år

Halloj, idag är det världens bästa dag. hela dagen har varit helt fantatiskt, vaknade uppt brevid älsklingen. åkte tillsammans med honom, till gullmars där han skulle hoppa av för att springa till skolan. jag fortsatte som sagt till fridhemsplan och skuttade iväg till skolan. blev att dansa modernt på morgonen, då man var helt iskall innan lektionen började, myspys. efter danslektionen hade vi samhällskunskap. det blev attt sysselsätta sig med att äta lite potatismos för att vänta in B. det blev dessutom att sluta efter lunchen och då åkte jag bort till sköntorp för att möta upp B & simon.

tog tbanan in till hötorget för att fika med B, jag tog en chai latte och en morotskaka. såklart delade vi på morotskakan och samtidigt prata en massa. medan B satt kvar så sprang jag iväg för att göra lite ärenden. gick in till papi en stund och hälsade på pratade med hans jobbarkamrater.

blev att åka hem hit för att prata med mamí och sen sova. nu har vi vaknat och ska strax åka in till söder för att äta på restaurang, vilken vet jag inte än.

så ni får ha en jättetrevlig tisdagkväll, för det ska jag ha ! kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0