hey pretty baby, with the high heels on

helgen flyger förbi, men som sagt så är det söndag idag. och denna dag har varit efterlängtad. en riktigt vila-upp-sig-dag. som mami sa efter jag hade övningskört lite, så är söndagarna den dagen man vill ta intiativet till att städa, träna och vara ute i de gröna. ta långa promenader med hundarna eller sin pojk-/flickvän/man/hustru.

själv vaknade man vid 06.50 då min väckarklocka satte igång sig, efter att B hade klagat klart på hur dum jag är som inte stänger av mitt alarm på fredagmornar så somnade vi till, tills hans alarm ringde och det var dags att gå upp. såklart gick vi inte upp då, utan vi låg kvar i sängen. men när kyrkklockorna nedanför mitt fönster började ringa flög min pojke ur sängen med händerna tryckta mot öronen och klagandes, som han alltid gör.

frukost blev det för bådas del, jag insåg att jag lika gärna kunde gå upp vid 10.00 istället för att sova bort dagen.

i fredags så åkte vi som sagt bort till hägersten för en kräftskiva/partykväll. jag och Amanda pratade massor och jag smidde planer med B. han & jag åkte hemmåt med de flesta grabbarna, men det blev bara jag, B & Gys kvar. fyllekäk på donken innan vi sprang ner till slussens perrong och tog hagsätra-tåget till högdalen och traskade  hemmåt.

på lördagsmorgonen vaknade jag och B upp vid halv elva och blev då glatt överraskade när Isabella kom med förslaget om att hon kunde fixa frukost till oss, såklart var det jättegott och bra gjort. men sen blev det att begé sig mot skarpnäck för mig, när B skulle på örbydagen och jag skulle hem och fixa mig inför kvällen.

kvällen spenderades med en del av världens härligaste klass, vi träffades på plattan, tog bussen till norrmalmstorg (några hade klackar, höga klackar på mig. inclusive mig.) för att sen traska vidare mot stureplan och T.G.I Fridays. med trevligt sällskap smakar maten alltid gott ! och det gjorde det. efter alla hade ätit klart och allt var betalat så gick vi bort till humlan och ukuperade en del av parken. galet med beat it-dansen, en utbytesstudent och en full L*nn, HAHAHAHA. tjejerna skulle börja dra sig hemmåt, så jag ringde pojken min som var på ett party mitt i the old city så dit åkte jag och han fixade in mig utan problem. en heliumballong fick jag med mig och då blev jag genast mycket mer intressantare. jag skulle vara gullig mot B och säga att jag älskade honom med heliumröst, men det räckte inte till det. så nästa gång får du höra det älskling, i promise !

denna sena lördagnatt/tidiga söndagmorgon blev det att åka hem tidigt får att B hade en hockeymatch att döma vid 11.30

dagen idag har även bestått av att äta kyckling, potatissallad och baguette till lunch/middag, väldigt sen lunch iaf. med världens bästa sällskap, nämligen så åkte B hit efter hockeymatchen som han dömde. hann mysa lite med honom dessutom, så nu är det en lycklig dea som skriver detta inlägget.

men nu ska jag ladda upp bilder sen jag vet inte när, har bilder sen i somras i min kamera, inte bra. men alla ska jag försöka ladda upp på FB, så kika in där om ni vill se massa bilder från i somras.

kvällen kommer bestå av:
* plugga liite matte
* kolla på ensam mamma söker
* fortsätta plugga matte
* sova

puss på er !

Kommentarer
Postat av: B

Naw baby vill höra dig säga det nunu :D <3<3<3

2009-09-06 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0