Man in the mirror

imorgon så ser ni inlägget under vad som händer i skolan. och jag tänkte kanske springa förbi när emma och gänget tränar aikido i gubbängshallen. vi saknar varandra, så då passar jag såklart på att åka dit när hon ska dit. och hälsa på alla kända ansikten därifrån.

ni som börjat följa min blogg & mitt bloggande (har bloggat i 3 år) under denna blogg vet ju inte om att jag & min lillasyster har tränat aikido i gubbängens aikido- klubb en gång i tiden. eller vi slutade för lite exakt 1 år och 3 månader. har graderat mig till 3 kyo (för ni som förstår) och såklart ligger hakama'n (svarta byxor) i garderoben.

innan jag springer in och gör världens entré på aikidopasset så har mami lovat att jag ska få övningsköra med henne. det ska bli spännande om hon utmanar mig denna gång med. körde ju nästan hela vägen hem från flaten för någon vecka sen, läskiiigt !




efter hans död så har jag såklart suttit och lyssnat & lyssnat på hans låtar om och om igen, särskillt en låt som jag verkligen spelar är Man In The Mirror, den älskar jag ! Beat it, smooth criminal, billie jean, bad, the way you make me feel och you are not alone är det som går på repeat, just nu iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0