pluggisdag

nu är man hemma efter att gått 5 km. jag, Linnea, Matilda och Amanda var vi som kom sist av dans-ettan, yiiha! ne men det var otroligt mysigt. tog sedan bussen till ekstubben och hoppade sen på 816 som går förbi skarpnäck. nu ska jag äta min matsäck jag köpte och hade med mig (helt onödigt). är superhungrig nu, verkligen.

updates: alice är sjuk, så tror det blir att vara hemma och plugga/ta det lugnt. jag behöver det.

tänkte jag faktiskt göra svenskaläxan som ska vara gjord tills 2morrow. känner mig extremt duktig som tar itu med det nu när jag faktiskt har tid, pluggisDea är påG. kyssar


vill också hälsa att min idol även kallad storis krya på sig för hon tror nämnligen att hon har alla-pratar-om-sjukan, ja ni kanske fattar ? hoppas iaf att vi kan ses nästa vecka, du ska veta att jag tänker på dig!


kärlek på hög nivå, kommer du ihåg ?


Kommentarer
Postat av: Andrea Frank

Tack världens bästa lillis! Ska se till att bli friskis snart så att vi träffas! Stor<3Lill!

2009-09-16 @ 13:28:22
URL: http://andrea.frankarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0