thébruden

smuttar på mitt halvkalla thé som jag gjorde för 1 timme sen.

har själv suttit och kollat igenom lite papper från skolan, det är regler till mål/kriterier, gah. jag vet inte om jag verkligen har fattat att jag har börjat, det där som jag gått och väntat på i över ett år. men nu sitter jag här, med matte-läxa tills på fredag, roligt att börja terminen med att ligga "efter" (egentligen är det ju alla i hela klassen, vi ligger efter planeringen våran mattelärare har givit oss, kassa vi är alltså!) men det får ordna sig. sätter mig med matten imorgon. för nu ikväll har jag verkligen ingen tid. ska upp vid 06.10 för att verklige veta att jag får med mig allt när mitt tåg går kl 07.17, känns ju lagom nice att börja 08.00 med cp-svenska, med en dålig lärare.

tidigare idag gjorde jag iordning mat till mig, och det blev potatisbullar och lingonsylt, mumsigt! efter det har jag fixat med mitt ämnesblock och hällt i mig thé, yiiiha.

nu ska jag krypa ner i sängen med fyra små vänner; mobilen, ipoden, aftonbladets söndags-skvallerbilaga & sofi's mode (ååh jag älskar min mamii!) och bara läsa igenom för att sen släcka och somna. natti

om 15 min så är det bara 13 dagar kvar tills det var d<3b i ett år, äntligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0