Grattis Jonas !

tänkte uppdatera lite. idag slutade vi halv fyra och då begav jag mig bort till stureplan/östermalmstorg för att kolla om min frisör hade tid, såklart var hon fullbokad. så då fick det bli på salongen i centralstationen, där tågen går. men där kände jag igen några ansikten, eftersom jag har klippt mig på den kedjan i snart ett år nu.

satt där i 1& ½ -timme och läste lite läxor medan färgen satte sig i håret. efter det skyndade jag mig bort till slussen för att möta upp B och grabbarna. fast innan Basse och de andra kom så stötte jag på chricke och undehöll honom och fick veta en del grejer som gör mig glad !

B och gänget anlände äntligen till slussen, så då sprang vi bort till donken för att de skulle käka. just nu sitter de på Galaxy och dricker + firar världens gulligaste JONAS som fyller 18 år idag (onsdagen den 2 september), hoppas de har trevligt. hade gärna följt med, men eftersom jag är en liten plutt så blir det att vänta i 1 år & 7 månader.

efter jag hade pussat, och vinkat av B & hans gäng så sprang jag ner till tbanan och hoppade på farsta strand-tåget och åkte till gubbängen. kollade sisådär 45 min på Emma när hon tränade älskade aikido innan jag skuttade bort till tbanan för att åka ner till H sjöstad och vara social. såklart träffade jag, manda & alexz. jag fick hälsa på alexz snälla storasyster och hennes lilla dotter, übersöt verkligen !

efter massa prat så såg vi tvärbanan komma, så jag kramade på lillsis & Alexz och sprang in i tvärbanevagnen. väl på gullmars missade jag tbanan med 3 sec, suck!

men nu har jag hunnit räkna matte, äta en nektarin, målat naglarna och pratat de sista med pojkvännen som är ute i östersjön (läs ovan) innan täckningen inte funkade så hann jag iaf säga att jag älskar honom & saknar honom redan innan det bröts. men jag hoppas ni har det underbart och fira Jonas från mig med.

nu ska jag sova, ska upp 06.45, kill me !


Kommentarer
Postat av: J

tack så mycket!

2009-09-05 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0