here (in your arms)

Förlåt, jag har varit en vecka på Cypern med fam H och bara njutit av sista dagarna av sommarlovet. kom hem i måndags och hade gråt/farväl-kalas igår för min favoritfamilj, nu flyttar de till kina. det är 3 timmar tills flyget lyfter från arlanda, stockholm, sverige. ååh... jag vill inte vara med just nu. därför är det bloggtorka. hör av mig när jag mår bättre. hoppas ni har förståelse. puss


hoppas ni vet att jag älskar er & kommer sakna er som faaaaan.


fuck nu kom tårarna igen, jag blir gaaaalen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vi älskar dig massor! Estrid saknar dig så mycket, hon vill bara vara m dig! nu börjar jag gråta.... nu säger hon att vi måste snabba oss att hitta lhgt så ni kommer hit fort kram i massor

2010-08-19 @ 16:09:33
Postat av: Andrea

gråååt inte Linda, jag vill inte det här.. Jag saknar er för mycket!!!!!



hälsa ungarna <3

2010-08-20 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0