hon gör allt för att göra mig lycklig

det känns bättre nu, skolan har börjat och det har gått en vecka sen familjenB flyttade.

B gick precis utanför min dörr här, då han börjar 1 halvtimme tidigare än vad jag gör. Så jag sitter och dricker på det enda (?!) jag kan få i mig såhär tidigt, en yoggi yalla. tyvärr är det lite dumt då jag går dans och behöver så mycket energi som möjligt. men jag äter bara två tuggor på mackan om jag gör en och gröt orkar jag inte göra. jag vet, i-landsproblem... jag borde sköta mig med maten, vi som verkligen har.

jag har inte gjort så mycket sedan vi sågs sist. haft mysstund och varit på kräftskiva i helgen och sedan plugg/slapp-kvällar nu i veckan.

på fredag kommer familjen E hit och ska röjja en helg med oss. en tradition är gröna lund, men vet inte hur det blir på den fronten, då manda hade något som hon ville gå på och då måste vi alla fyra med.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan springa iväg till Tbanan. pussar


amanda överst och sedan är det manda och cassandra från vänster.
Har verkligen saaaknat dom, det är för lite att ses alla 4 bara EN gång per år, inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0