ready for love

det blev mysstund med B i min säng igår, mycket uppskattat av mig. mission impossible 3 blev det, chips och dip blev det också, vi hade det så otroligt mysigt!

Idag har vi firat min underbara Mamma, hon fyller nämnligen 50 år idag, det har varit massa människor här och det har varit trevligt. träffat vänner till mami och papi som jag inte träffat på 5-10 år, träffade även min gudfar som har varit på äventyr lite överrallt. mami fick en clean-parfym och fallskärmhopp av oss mig, pappa och lillsis Manda, vilket hon uppskattade väldigt mycket.

nu ska jag kolla på minst tre avsnitt av oth, måste ta igen då jag inte har sätt det på år och dagar. Dessutom är jag helt slut, behöver lata mig i sängen.

update: det blir nog en film som heter alex och emma på 5an, eller förresten.. jag vill ju se på oth :o ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0