shake your body

sämre uppdatering då det var mys-och-slapp-dag nr 1 igår. låg och kollade på oth, är nästan klar med hela säsong 1, tjiiiho! som ni kanske förstår så sprack planen för igår, jag skulle övningskört, vilket vi struntade, jag skulle åkt till grönan, men barnen var dygnsura redan vid 1 och de åkte hem vid halv 4 så det var ingen idé. men att åka till B, det var min stora händelse på dagen, en bussfärd full av nysningar och en glad B möttes jag av. hade också sällskap av B's kollega Filip (?) hem och skrattade gott om B's euro shopper-pizzor, haha men de var faktiskt goda. mums!

är hos B nu och ska strax tilll kista med mami och papi, de svänger förbi här och hämtar mig. kommer säkert komma hem med någon påse, förvåna er inte. blir sedan lunch/middag på foodquarten (?) med mina älskade familjemedlemmar, sen får jag se om jag stannar och väntar på att B ska sluta jobba (han jobbar i kistas industriområde, 5 min från kista c) så kanske jag åker hem med honom, annars åker jag hem tidigare och myser här eller hemma.

nu måste jag sminka mig, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0