what hurts the most

det blev inte film, eller jo.. jag bad mami spela in den.

vi åkte nämnligen in till hennes jobb med allt jävla bakverk som var kvar, hahah mami fick panik igår när vi räknade på hur många som skulle komma, och såklart blev det över. som vi slet igår -.-

aja nu ska jag nörda oth och prata med B också, han ska upp vid halv 6 imorn för jobb på LOW i två veckor, nice huh ? - not

Imorgon blir det att ringa några samtal och även köra lite bil med mamma tror jag, kanske även glider förbi gymet också. nu börjas det, nu ska det tränas 3 dagar i veckan på gymet, alltså styrketräningspass och även massa bilkörning för mig. det är tänkt (och jag vill) att jag ska ta körkort innan april 2011 är slut, vilket vi får hoppas på. för visst tror ni på mig?

kvällen ska jag spendera i min älskades famn och kyssar men innan jag åker till honom drar jag nog mig mot djurgården och gröna lund för att vara med fam Backteman och deras vänner, det ska bli himla skojj. ska försöka vara med fam B så mycket det bara går, då det flyttar om 16 dagar, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0