my only wish (this year)

Juldagen är här och jag sitter helt påklädd och väntar på att fam H ska komma hit och hämta mig då vi ska hem till B's gfarmor&gfarfar som bor ute på landet. det ska bli skönt att få gå på den obligatoriska promenaden med hela gänget efter maten och ååh, jag vill göra älsklingen & I glada med mina julklappar.

igår fick jag Elsas värld av B, den hade jag önskat mig. jag fick världens mjukaste morgonrock av B's föräldrar och så fick jag ansiktsmask + läpglans från lilla I.

av mammas sida av släkten fick jag:
mormor&morfar: pengar till Kina
Myrvollarna/kusinerna: pengar till Kina
mamma&pappa: läppsyl (min favvo), oth-box season 7 & pengar till kina

Sen skulle mami åka och jobba, så hon skjutsade hem papi, mig & manda till farmor och så åt vi nattamat, kollade på hälsoresan och jag & mandis fick öppna paket också, då jag inte är med ikväll hos farmor. vi fick örhängen, ett jättefint. det är tydligen mode med att bara ha ett ganska stort i ena örat och sedan ett litet i det andra eller inget alls där. Vi fick även halva flygbiljetten var av farmor, åh min älskade farmor<3

Ne nu ska jag ta en banan och sedan ska jag gå ner och vänta in familjen H. trevlig juldag!

Kommentarer
Postat av: B

Ni fick verkligen mycket presenter av Gertrud ! :D men den bästa har ni sparat till din 29e :) <333



2010-12-26 @ 21:53:48
Postat av: linda

Toppen då kan du shoppa rejält! Åh vad kul det ska bli. Kram kram flyg försiktigt.

2010-12-28 @ 15:01:27
URL: http://estridmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0