teenage dream

nu ligger jag i sängen och hade legat här de senaste 3 timmarna. har kollat på min älskade oth-box som jag fick av m&p och sedan kollat på * med B i telefonen. jag vill-jag vill-jag vill!!

igår&idag har spenderats hos B's gfarmor&gfarfar och ätit god mat i trevligt sällskap. idag på g hem hann vi också med att växla pengar till både kina-pengar och tjeckiska-pengar som hans bror ska ha. B blev nöjd över alla paket han fick, det tror jag iaf. och I blev också nöjd, tur var väl det.

imorgon blir det att åka in till staden med mamsen och handla det sista till mina kära släktingar som-bor-på-andra-sidan-jorden och sedan kolla liiite på rean. såklart kan ju inte svenska rean slå de vanliga priserna i kina/shanghai, menmen. i <3 mellandagsrean, den sägs vara bra :) tummen upp!

nu ska jag kolla vidare på oth, det är riktigt spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0