boys boys boys

sitter hos kusinerna på ynglingagatan och har det skönt i soffan. barnen ska strax lägga sig, de har varit ute på E's dagiskomspis så de är helt slut båda två, även linda med.

idag har jag varit på stan med Malin, Erik och farmor. Sprang runt på stan och kippade lite luft i mellan åt, hah. åkte sen hem hit och har ätit lite indiskt, mumsigt.

från shoppingen idag har jag fått med mig ett vitt linne, ett par beiga chinos och sedan en flashdance-tshirt för endast 160 kr, alla tre plagg. väldigt nöjd gick jag ut ur butiken, lovely!


mina två älsklingar, ena ligger här brevid mig och dricker välling
& den andra är i trelleborg och firar sin pappa.


Kommentarer
Postat av: B

Vilken bild du hitta baby :P <3

Bella vill ha lite bloggläsare också (A) <3

2010-07-19 @ 22:01:46
URL: http://bellaflisan.blogg.se/
Postat av: B

Vilken bild du hitta på mig då baby :P

och läs bellas blogg (A) hon behöver läsare! :)<3<3

2010-07-19 @ 22:03:41
Postat av: Anonym

de bästa, busiga och så.. kram

2010-07-20 @ 01:31:01
Postat av: Andrea

ja Linda, som de ska vara. E hittar alltid på hyss och busigheter om hon drar med en oskyldig B på, haha.

2010-07-20 @ 01:58:46
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0