break of dawn

om fem minuter sticker vi, ja vi får skjuts av mami så snäll som hon är.

efter jag och mandis är klara på råsunda så ska jag slå en pling till farmor min för att kolla om de är kvar på gröna lund för då åker jag dit och håller de sällskap. det ser ju inte så ljust ut på himlen, vilket är väldigt synd. hoppas det bara inte börjar regna. det får det gärna göra imorgon söndag, som min gammelmormor sa. "då får vi sova hela dagen, om vi vill" och jag lovar, gmormor älskar att sova hahah. så det kom från rätt mun.

planer för resten av sommaren är nästan spikade. antingen är B väldigt snäll och romantisk eller (kanske och) blir det att åka ner till gbg för att fira släktingar som fyller 50 resp. 30 år, det är alltså mor och dotter. Ja och då blir det ju såklart liseberg etc.

nu ropar mami och mandis, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0