flickan från det blå

jag är precis hemkommen från en tur till stranden och flatenbadet. sällskapet var mysigt, väldigt mysigt. kusinerna, farmor och faster + malin&erik, mycket skratt och samtal till vårdcentralen. Mina's högerben är svullet, vi är osäkra på vad det kan vara men det ska nog fixa sig, hon är ganska pigg och låg i mitt knä och kollade på när E, M & E badade.. hon verkade inte vara så brydd, hon låg där och njöt och småpratade med mig, hon är så underbar.

nu ska jag hoppa in i duschen, springa över till farmor och busa med ungarna, eller esrid blir det ju eftersom minisen är sjukling. sedan ska jag ha en obligatorisk fika med Storis och sedan ska jag åka till högdalen och träffa min älskling, som faktiskt har suttit i bilen i 2 timmar, han är nog i helsingborg om jag skulle gissa. om ungefär 5 timmar är han framme, om vi (läs jag) har tur...

ojoj, nu ropar duschen. solkramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0