fullt upp

Idag blev det Skansen med mina gullungar Mina och älsklings B. Det var uppskattat för båda min sötnosar, så det var positivt. innan vi hann gå därifrån så slocknade Mina, men sånt händer.

Mötte upp linda på Nybroplan och kramade på henne och lämnade över Gudbarnet. Åkte sedan hem till skarpnäck och B åkte hem till högdalen. Packade allt som ska med till trelleborg och badet imorgon.

Jag och B ska med hans morbror + morbrors flickvän, B's mami, lillasyster och mormor till Nixtabadet i Nynäshamn imorgon. Sedan efter det åker vi hem och då hämtar min mami upp oss här och sedan åker vi ut till mormor och morfar och hämtar mormors bil så att jag och B kan ta våran saab till trelleborg imorgonkväll. Det ska bliiiii så mysigt. En sånhär resa behöver vi verkligen.

Men vi ska upp tidigt imorn, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0