here in your arms

B och jag tog sällskap till högdalen, han för att gyma och jag för att handla lunch. imorse blev vi väckta vid 9 och sjöng för hans mami som fyller år idag, Grattis Ia. vi sprang ner och somnade om hah.. Idag blir det mysdag för han och mig, han behöver kanske åka till fruängen för att fixa lite grejer.

kvällen är itne planerad än men jag ska försöka få med honom på något. han har fått myssjukan och bara vill ligga och mysa och kolla på film eller så, såklart är det mysigt men jag vill hitta på något nu när det är sommar och skönt väder!

nu ska jag steka potatisbullar till älsklingen och till migsjälv blir det så mycket som pasta alfredo, mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0