jag ångrar ingenting

*^#"%&/ .. gaaaah, såklart vill inte min dator funka...................... jag blir gaalen... han raderade allt jag skrev (????????????????)

jaja, nu ska jag in till stan och träffa mami. kvällen spenderas på Lellans altan med vin och underbart sällskap, me like. pussa på dea ska jag också göra, då hon och hanna hoppar in i bilen vid halv 3 inatt och åker till arlanda, jag vill ju ocksååååååååååååå.

B åkte för en timme sen för att han skulle gyma och planera kvällen, han skulle även hjälpa sina föräldrar med att packa ur deras landetvistelse.

nu ska jag iaf välja kläder och det ska ni få se via min fantastiska webcam, thiiiiho!


Mina leker på flatenbadet sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Linda Backteman

Nakenfis som alltid:) undertext enl Mina: "Ja hitta intee..", "ja vet intee....","den blöt den hära..." kram på dig bästa andrea

2010-08-01 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0