Lay all your love on me

nu är jag hemkommen från en tripp i stan med Emelie, det var välbehövt. har inte träffat henne ja, sen jag vet inte när.. typ skolavslutningen :/

jaja, det blev ett kärt återseende och det var skönt att prata och umgås med henne. vilka underbara vänner jag har, ååh vad livet är bra nu. jag är som allra lyckligast just nu, och särskillt av att jag är flickvän till världens bästa pojke. Och han kommer hem på tisdag (a), äntligen säger jag bara! det känns som att han varit borta i 2 månader, usch hur ska det här gå? ja jag får skaffa koppel på honom, ett koppel som räcker dit jag vill att han ska åka till, till yxlan räcker det definitivt till. haha, ne men va dum jag är...

ni ska få lite bilder också, de kommer i nästa inlägg och
 alla är från början av juli och framåt. puss


mina älsklingar Sofia och Emelie på skolavslutningen
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0