memories

äntligen på benen efter en lång och trevlig natt. Jag och B har precis ätit lite gott och ska mysa hela eftermiddagen, kvällen är oplanerad.. men blir nog mys med B i hans säng och en film. me like

gårdagen blev ju ganska låång. vi åkte hem från yxlan och var hemma vid 4 både jag och basse, jag duschade och gjorde mig iordning innan B hämtade mig. Tjejmiddag och sedan kortspel hela natten lång. somnade gott i B's säng senare på småtimmarna.

Imorgon bär det av på kryssning. Jag ska åka birka med manda, farmor, linda, ungarna och gmormor, det ska bli hur mysigt som helst. jag längtar sååååå.

Nu ska jag krypa ner och störa basse som ligger och läser bok, muhaha (6)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0