so fucking bad

jag och B har det så otroligt bra just nu och då är han tvungen att åka ifrån mig i 5 dagar. jag vet, jag borde inte klaga, jag har varit med honom i tre veckor i sträck, jag borde inte tycka synd om mig. men om en viss person är pain in the ass så får man, jag blir så arg och ledsen. hur kan hon ? Jag är alltid snäll och hjälper henne med allt, men hon tycker jag ska göra ännu mer, till och med att leta efter grejer.

hur kan alla vara så olika, kan inte alla bara vara snälla mot lilla mig just nu? Jag behöver det, jag behöver allt stöd jag kan få nu i sommar och nu i höst & mitt andra år på gymnasiet. så ni kan hjälpa mig att orka med skolan och allt runt omkring, jag behöver ju det. nej juste, alla skiter ju i det. två personer på denna jävla planet kan inte ta ett j'vla nej från min pojke, min älskling. han har valt mig och nu ska vi hoppas och hålla alla tummar vi har för att ingen idiot ska förstöra det här. jag hoppas att båda två som jag menar läser det, tror iaf att F gör det. känner det på mig.

nu ska jag umgås med min mami, lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0