söndagsmys

Natt-cykling (som jag alltid drömt om) thih, kramkalas och prat med lelli och dea. det var B's och min lilla natt. kröp sedan ner i sängen efter en kort och skön dusch.

vaknade idag av en trött basse. vi gick upp och började vela om hur vi skulle sysselsätta oss idag. det blev flatenbadet, så hem till mig och hämta badkläder och sedan åkte vi till flaten. fullt med folk, men vi gjorde vårat och spelade lite kort innan vi åkte hemåt. Nu ska vi bada i B's pool och sedan ska jag duscha och klä på mig 'fika-med-dea-kläder för att sen möta upp henne och åka till 60. pussar

om ni undrar vad B ska göra, så får ni en gissning: VM. Han har redan börja ladda inför kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0