telephone

det blev jobb på råsunda och grönan igår. efter vi pussat hejdå till backtemannarna så skulle jag och farmor hem till skarpnäck, men ändrade planer. jag hoppade på hagsätra linjen och åkte till högdalen istället. gick och mötte dea för att gå hem till till philip där det var party på altan. mycket gulligt folk och en taggad simon var där och haha, det blev många skratt iaf. vid 2 kom mami och hämtade mig och dea vid helgesta så skjutsade vi hem henne till anneboda och sedan åkte vi hem. Jag duschade och sen somnade jag på stört pga min värkande kropp.

Nu ska jag skynda mig och byta väska & sen springa ner till tbanan. ska möta Emelie i tcentralen kl 15.00

ha en mysig söndag, för det ska jag ha. men en fika på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0