Trelleborgrutt

Man har hunnit till trelleborg och tillbaka innan eran kära sega bloggerska är här igen. Jag har haft de 4 mysigaste dagarna på länge med min älskling. Det började med nicksta med hans familj och släkt, efter det blev det hem och byta bil för att åka till Viksjö med mami och hämta mormors atos, som mami skulle ha under dessa 4 dagarna, sedan bar det hemåt och då hoppade jag och B in i bilen för att påbörja våran färd neråt i vårat vackra land.

Sol, bad och restaurangbesök. blev även minigolf och cycklandes för oss. Mata fåglar hann vi också med. åååh va mysigt. jag ville inte därifrån.. men imorgon är det fotbolls VM, och den ska B se med grabbarna. så det var bara att plocka ihop alla saker och åka hem. Kom hem hit för ca 50 min sen. det var väldigt skönt att komma hem hit, till älsklingens hus.

nu ska jag pussa med på honom, kanske får med honom på en cyckeltur runt örby, hmm.. vi får se om jag lyckas.önska mig lycka till. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0