turn the lights off

igårkväll blev det pizza, hyrfilm och sedan nattcykling i örby. träffade dea å hanna för att leta spöken i hannas hus.

nu ska jag packa väskan och sedan ska vi, jag och B åka in till stan för att jag ska uträtta några ärenden och sedan ska vi ta bussen ut till yxlan och B's landställe. det ska bli så skönt. vi var ju där på midsommar, men bara en kortis, det blev även en helg i mitten på maj, kristihimmelsfärd.

B har även kommit in på kth och de han sökte, jag är hans otroligt stolta flickvän

ne nu måste jag packa om vi ska hinna med allt, 12.55 går tbanan från östermalmstorg, den måste vi senast ta!


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTA Basse!! -vad kul! Det ska bli så roligt att höra hur han upplever KTH och utbildningen, jag tror det blir störtbra!

Det låter härligt med Yxlan. Svettigt att ta sig dit idag, dock. Det är ju såå varmt! Ha det så skönt mina älsklingar, så ses vi om några dagar?

2010-07-22 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0